Új fejezet

Most, hogy véget ért az iskola, amit már nagyon vártam, új fejezet kezdődik. Másoknál láttam, hogy hét elején leírják milyen teendőik, terveik vannak az adott hétre. Mivel én egyáltalán nem tudom beosztani az időmet, ezért elhatároztam, hogy követni fogom ezt a példát. Azért időzítettem mostanra, mert rengeteg dolgot tologatok magam előtt, mondván, ha majd vége a sulinak. Hát ez mostantól másképp lesz. Jöjjönek a heti teendők:


Az egyik, és a legizgalmasabb a hétre, a régi szerelem a raku. Karácsonykor már írtam, hogy megismerkedtem Arnóczki Zsuzsával, és megbeszéltük, hogy nyáron elmegyek hozzá rakuzni. Most már az időpont is megvan, nem húzhatom tovább a dolgot, a héten el kell kezdenem az előkészületeket. Ma már az ékszer szerepel nálam első helyen, ezért olyan tárgyakat fogok készíteni, amit később kombinálni fogok fémmel. Remélem izgalmas dolgok születnek. Amit ezen kívül még biztos, hogy fogok készíteni, az a kis szobraim mellé néhány társ. Talán lesz néhány tál, és lámpa. A lámpa az elengedhetetlen.
Most néhány kép, a régebbi munkáimról:






 ezek is ékszerek lettek :-) 
ezt a vonalat szeretném tovább gondolni

 ez, a legizgalmasabb része a munkának, mikor az 1000 fokos tárgyakat kiszedjük!



A héten még készítek egy ajándékot ezüstből, amiről most többet nem szeretnék írni, mert meglepetés lesz, egy számomra nagyon fontos és kedves embernek!

Most pedig megyek is, mert ma zománcozni fogok! Pótolnom kell a lefogyott árukészletemet, mert szerencsére kicsit megfogyatkozott :-)