Évkezdés

Készítettem egy új facebook-oldalt, mert a korábbi neve már nem aktuális. Mivel már főleg nem tűzzománcokat készítek, ezért az új oldalam egyszerűen csak azt a nevet kapta: cselőmari
Sajnos a névben nem lehet változtatni, ezért újat nyitottam, pedig elég lett volna, ha a korábbiról elhagyom a "tűzzománcai"-t. Na nem baj, remélem, hogy nem leszek olyan rendetlen (finoman fogalmazva), hogy nem frissítem rendszeresen. Ma például már fel is töltöttem az idén elsőként készült gyűrűmet. Megmutatom itt is:


 Ilyen gyűrűt már készítettem (ld: bal alsó kép; rézből készült, bordó plexivel),de most magamnak csináltam meg ezüstből. Azóta is szívesen viselem. A látszat ellenére, nagyon kényelmes. Mondjuk dolgoztam rajta sokat, hogy az legyen. Elég sokáig reszelgettem, konkrétan egy nap alatt készült el, hogy ilyen szép ívek és lekerekítések legyen rajta.

Mutatok még a héten készült munkáimból. Gondolkodom, hogy mi legyen a vizsgamunkám, ehhez készültek ezek a mintadarabok.
A felső egy gyűrű és egy medál, itt macskaszem ásványt foglaltam be. A gyűrű amikor még csak terv volt, ígéretesebbnek tűnt.
Az alsó egy szelvényes karkötő, magyaros motívummal.