Nyaralás után

Elég régen nem jelentkeztem. Eleinte azért, mert a szabadság miatt előre kellett dolgoznom, azután pedig elutaztam.
Hazajöttem. Vasárnap már a Wampon is voltam, mától pedig már dolgozom. Illetve próbálok. Ma csak firkálgattam, rajzolgattam, tervezgettem. Van néhány új, megvalósításra váró ötletem. Az egyik az alábbi kövekkel kapcsolatos, melyek annyira szépek, hogy kezdenem kell velük valamit. Montenegróban szedtem őket a tengerparton. Abba sem bírtam hagyni a gyűjtögetést. Szóval jut belőle gyűrűnek, medálnak, meg dísznek csak úgy az asztalra :-)

Ezek, amik ékszernek valók. Bár a képen nem látszik, 1-2 centisek. Ja, és egy csomó zöld színű, ami nem a legkedveltebb színem, de ilyen köveket én még nem is láttam. Csodásak! Én már látom, ahogy az ezüst szépen kiemeli szépségüket.


Ezek pedig nagyok, szóval dísz.